Thursday 11 February 2021

Horoskopi 13 shkurt 2021

Dashi

Sot do të jetë një ditë interesante dhe do të ketë kaq shumë emocione për të jetuar në dashuri. Në punë, përpiquni të jeni më pak të shqetësuar dhe më optimist edhe nëse ende keni probleme për të zgjidhur.

Demi

Ajo që po përjetoni tani është një kohë shumë e rëndësishme për sa i përket punës dhe ndjenjave. Sidoqoftë, në punë ka marrëveshje të reja. Bëni një pushim të pastër me të kaluarën në mënyrë që të mund të filloni të jetoni përsëri.

Binjaket

Është koha që ju të bëheni pak më krijues me gjërat që bëni për argëtim. Nuk keni nevojë për gjëra të klasit të parë, madje është e mundur që të mos shpenzoni absolutisht para dhe të keni një kohë të mirë. Nëse keni nevojë për ide, pyesni një mik.

Gaforrja

Lodhja e bën të vetën, ndoshta do të ishte më mirë të shtyhej një debat për ditë tjetër. Kushtojini vëmendje me Shigjetarin dhe Luanin. Në punë është një periudhë e mirë: mundësi të reja dhe projekte të reja.

Luani

Keni një pamje astrale vërtet të mirë, kështu që java mund të fillojë në mënyrën më të mirë. Përfitoni nga favori i yjeve dhe jepni më të mirën tuaj. Situata do të jetë gjithashtu shumë më aktive në një nivel sentimental. Nëse jeni beqar, është koha të përfshiheni në çështje sentimentale.

Virgjeresha

Disa prej jush nuk janë të bindur për partnerin, nëse jeni duke jetuar një lidhje në distancë, distanca ju bën të ndiheni keq. Një këshillë para se të merrni vendime të rëndësishme, mendoni, siç është përfundimi i një marrëdhënieje që ka zgjatur me vite.

Peshorja

Horoskopi i Paolo Fox specifikon që ju duhet të përpiqeni të qëndroni të qetë sepse ka ndoshta dikë që bën sikur nuk ju kupton. Përdorni diplomacinë. Ka probleme zvarritëse në punë që duhet t’i zgjidhni.

Akrepi

Si karakteristikë e shenjës nuk jeni shumë të durueshëm dhe mërziteni menjëherë dhe për një kohë të shkurtër. Rekomandohet të menaxhoni më mirë situatat dhe problemet që do të shfaqen pa qenë impulsivë dhe reflektuar më shumë.

Shigjetari

Mundohuni të jeni të kujdesshëm ndaj dashurisë dhe të përpiqeni të mos jeni xheloz dhe të mos zgjoni xhelozi, veçanërisht nëse ka histori klandestine. Sa i përket punës, duhet të gjejmë qetësi më të madhe.

Bricjapi

Shikoni xhepin tuaj. Marsi është i pafavorshëm për ju dhe kjo nuk ju ndihmon sepse ju bën të ndiheni shumë të lodhur. Përplasjet me Dashin dhe Peshoren po vijnë. Për ndjenjat që po përjetoni një fazë të trazuar, veçanërisht kjo do të ndodhë gjatë fundjavës, për shkak të sqarimeve që nuk janë bërë më parë.

Ujori

Lini mënjanë shqetësimet tuaja për të tjerët dhe bëjeni veten pak më egoist sot. Të gjithë po përfitojnë nga situata, përveç jush.

Peshqit

Dashuria do të shkojë shumë mirë sot: Nëse ka diçka për të sqaruar, kjo është koha e duhur. Beqarët duhet të shikojnë përreth. Më në fund, do të ketë një rimëkëmbje në punë.



source https://krokodili.al/horoskop/13-shkurt-2021/

No comments:

Post a Comment