Monday 29 March 2021

Poezi per Librin – Vjersha per Librat

Libri im

Ti më bëre të ditur,
më mbushe mencuri,
Unë ty të dua,
libri im je ti.
Tek ti kam mësuar,
të lexoj,të numëroj,
Më jepe lumturi,
kurr nuk të harroj.
Me ndihmen e mësueses,
unë shumë mesova,
Shumë vjersha te bukura,
tek ti i lexova.

E kam librin shok te mir
E lexoj me shume deshire
Lexoj vjersha e peralla
Fjale te urta dhe enderralla.
Kjo nuk eshte mahi
Me besoni miq te mi
Libri im eshte shoku me i mir
Ne qdo mbremje dhe agim.

Librat rrine rradhe – rradhe

Librat rrine radhe-radhe
presin doren qe ti marre.
presin doren t’i shfletojn
presin syrin ti lexoje.

Sa perralla rrin aty,
eja t’i kendojm te dy.
Sa figura, sa tregime
duan te hyn ne boten time.

Librat rrine krah per krah,
cili radhen sonte ?
thot i pari: merrme mua,
siq me do dhe un te dua.

Flet i dyti posht ne xham
po un radhen kur e kam?
librat rrine radhe radhe ,
presin doren qe ti marre.

Per librin

Çdo ditë e shfletoj
Dhe diçka të re mësoj

Sa herë kam lexuar
Kam qenë e gëzuar

Librin e dua shumë
Aty dija rrjedh si lumë.

Vjershe per librin

Fletët e tij
Unë i shfletoj,
Gjëra të bukura
Prej tij i mësoj.
Nga libri im i dashur
Gjithçka unë lexoj,
Vjersha e tregime
Dhe shumë gjëra hulumtojë.
Nga dora ime
Atë se lëshoj!

Libri

Kudo qe te shkoj
ku do qe te gjendem
tek mesimet e librat
gjithmon e kam mendjen

Libri eshte nje dritare
e hapur per ne
po ta veresh nga brenda tij
do te gjesh paqen dhe diturin

shpesh her e pyes veten
perse ta jetoj erresiren?
kur syt e mi ende
mund ta shohin driten

Libri eshte mrekulli
e krijuar nga natyra
ai shendrrit sikur
ylberi me shum ngjyra



source https://krokodili.al/poezi/per-librin/

No comments:

Post a Comment