Monday 7 December 2020

Antena Shqip dhe krokodili ne horoskopi

Programe të ndryshëm të programeve të astrologjisë qoftë online ose jo, mund të japin Ashendentë dhe kushe shtëpie pak më të ndryshme. Sa të rëndësishme janë këto mospërputhje? Ky artikull adreson këtë çështje, horoskopi krokodili shqip por për ata që duan vetëm një përfundim në mënyrë që të mund të lëvizin on ndryshimet e vogla që arrijnë deri në një fraksion të një shkalle janë të papërfillshme, kryesisht sepse ne nuk regjistrojmë kohën e lindjes në koordinatat e dyta dhe vendlindja janë gjithashtu i përafërt. Për fat të mirë, me të vërtetë nuk ka nevojë të shqetësohemi për këtë, edhe në një situatë të pazakontë kur mund të ndryshojë një prerje shtëpie nga një shenjë në tjetrën.

A duhet të shqetësoheni horoskopi për ndryshimet

e vogla në Shkallët / Minutat e Ashendentit tuaj?
Unë tashmë i jam përgjigjur kësaj pyetje më lart, por tani unë do të tregoj kujt i intereson pse është kështu.

Do të përdor disa shembuj. Së pari, unë futa detajet e mëposhtme në softuerin online në faqen time dhe pastaj në Sirius. shqip Sirius përdor ACS Atlas i cili duket të jetë standardi i industrisë dhe përdoret nga shumë programe softuerësh profesionalë të astrologjisë.

Informacioni për këtë shembull të parë është për “L” dhe është si më poshtë:

Unë e kam futur këtë horoskopi informacion në programin e shkëlqyeshëm të softuerit Sirius, dhe siç mund ta shihni, koordinatat e përdorura për vendlindjen, Belo Horizonte, Brazil, janë horoskopi 19 S 55 dhe 43 W 56. Këto janë të rrumbullakosura, por është absolutisht mirë të punosh me shifra të rrumbullakosura sepse qytetet bien brenda një diapazoni me gjatësi gjeografike.

Si përcaktohen koordinatat e një qyteti? Shumë shpesh, janë koordinatat e Bashkisë (ose ekuivalente). Ndonjëherë është qendra gjeografike. Herë të tjera, është zona më e populluar e një qyteti, ose është thjesht kudo brenda kufijve të qytetit. Çfarëdo që të zgjidhet, ndryshimet që ata bëjnë në një tabelë janë ekuivalente me një ndryshim të një fraksioni të një minute të kohës së lindjes. Me fjalë të horoskopi horoskopi tjera, ajo ndryshon tabelën tuaj në të njëjtën mënyrë që një ndryshim midis 7:00:00 PM dhe 7:00:06 PM do të ndryshonte tabelën tuaj, dhe natyrisht, ne nuk e bëjmë (dhe nuk kemi nevojë) regjistroni kohën e lindjes me aq saktësi.

Kthehu tek shembulli: Grafiku i prodhuar nga të dhënat e mësipërme të

lindjes jep një Ashendent si më poshtë:

Ashendenti është 4 Shigjetari 01. Unë jam duke u përqëndruar tek Ashendenti sepse ai (së bashku me cuspët e tjerë të shtëpisë) është më i ndjeshmi ndaj kohës së lindjes dhe ndryshimeve në vendin e lindjes, kështu që Ashendenti është vendi ku do të shikoni i pari për të parë nëse një tabelë është i saktë [Thjesht për të qenë të saktë, Ashendenti është shpesh, por jo gjithmonë, edhe fillimi i shtëpisë së parë, ose kulmi i shtëpisë së parë. Për shembull, kur përdorni Shtëpitë e Regjistruara të Gjithë Shenjave, kufinjtë e shtëpive janë të gjitha 0 gradë].

Nëse vendos të njëjtin informacion në softuer në seksionin tim të Raportit Falas, unë marr sa vijon:

Tani, për të treguar pse një vlerë nuk është më horoskopi e saktë se një tjetër, mendoj se është më mirë të përdorësh disa pamje vizuale. Vendos koordinatat e secilit program në Google Maps për të ilustruar ndryshimet midis dy grupeve të koordinatave vizualisht:

Së pari, koordinatat që Google Maps jep për Belo Horizonte janë si më poshtë:

Më poshtë tregon saktësisht se ku bien këto koordinata në qytet:

Më poshtë tregon se ku bien koordinatat e përdorura nga Sirius në qytet:

Ose, nga afër:

Ndërsa ata janë paksa të ndryshëm, ata janë akoma shumë të koordinuar për Belo Horizonte.

Më poshtë tregon se ku bien koordinatat horoskopi e përdorura në seksionin tim të Raporteve Falas në qytet:

Koordinatat e sakta të përdorura në atlasin e softuerit në internet janë -19.914564 -43.958639. Përsëri, nuk ka shumë horoskopi ndryshim dhe është akoma shumë përfaqësues i vendlindjes së personit shembull.

Nga rruga, në asnjë mënyrë nuk po bëj një rast për të përdorur koordinatat për spitalin ose vendndodhjen e saktë të lindjes – krejt e kundërta, në fakt. Të gjithë fillojmë të pyesim për këto lloj mospërputhjesh, por sa më shumë që punojmë me tabela, aq më shumë kuptojmë si astrologë ose hobistë të astrologjisë se është më mirë të mos stresohemi duke e bërë një faktor të saktë kur tjetri nuk është. Në fakt, është krejtësisht e palogjikshme. Dhe, edhe nëse koordinatat e vendlindjes janë precize DHE koha e lindjes regjistrohet në të dytën, ne me të vërtetë nuk kemi arritur asgjë me ndikim


Në këtë hënë të re

ju jeni duke shkelur një të re ju. Ju po bëheni personi që keni dashur gjithmonë të jeni. Sidoqoftë, mund të ketë ende disa gjëra të vjetra nga e kaluara (veçanërisht me marrëdhëniet) që mund t’ju pengojnë. Bisedat me njerëzit për atë që shpresoni të jeni dhe për atë që dëshironi ose keni nevojë mund t’ju ndihmojnë të zgjidhni këto lidhje të vjetra dhe të vazhdoni tutje.

Shigjetari
Aktualisht po lëshoni zakone dhe bashkëngjitje të vjetra që ju mbajnë të mbërthyer nga ndjenja më e qetë. Sidoqoftë, mund të jeni akoma i pasigurt se si duket e ardhmja juaj me marrëdhëniet pasi të horoskopi jenë lëshuar këto gjëra të vjetra. Bisedat në lidhje me punën horoskopi tuaj, rutinat e përditshme ose zakonet e përditshme mund t’ju ndihmojnë të ngushtoni përqendrimin tuaj, Shigjetari.

Bricjapi
Në këtë hënë të re, ju mund të ndjeni mundësi të hapura për të ardhmen tuaj – e cila do të sjellë shumë qëllime, ëndrra dhe pritje të reja. Megjithatë, disa importan



source https://krokodili.al/horoskop/antena-shqip-dhe-krokodili-ne-horoskopi/

No comments:

Post a Comment