Tuesday 8 December 2020

Artist shqiptar qe flasin mbi horoskopin dhe emisionet

Puna jonë e vështirë gjatë viteve të fundit ka filluar të shpaguhet dhe të shfaqet në një mënyrë më të prekshme – veçanërisht pasi të ndiheni të bllokuar për shumë muaj para kësaj pike.

Si rezultat, ne tani po përpiqemi të kuptojmë se si t’i plotësojmë kërkesat e përvojave që kanë filluar të zbulohen. Kjo do të thotë që horoskopi, në këtë hënë të re në Akrep të Shtunën, 14 Nëntor 2020 në 21:07 pasdite. PT, ne jemi duke krijuar një identitet të ri dhe ndjenjën e vetvetes dhe duke u futur më plotësisht në të.

Siç mund ta shihni, Ashendenti është ndryshe. Ndërsa pozicioni i gradës ndryshoi, ndryshimi midis dy Ashendentëve është në të vërtetë vetëm 0 gradë 02 minuta. Kjo sepse pozicioni minutë (i cili do të ishte pjesa “59” e shprehjes 3 Shigjetari 59, për shembull) është jashtë 60. Pra, kemi 1 minutë për të marrë 3 Shigjetari 59 deri në 4 Shigjetari 00, plus një më shumë për shkoni në 4 Shigjetari 01, për një total prej 2 minutash (0 gradë 02 minuta). [Shënim: 2 minuta gradë nuk janë të njëjta me 2 minuta të një ore.]

Siç mund ta shihni

Ashendenti është ndryshe. Ndërsa pozicioni i gradës ndryshoi, ndryshimi midis dy Ashendentëve është në të vërtetë vetëm 0 gradë 02 minuta. Kjo sepse pozicioni parashikimi i horoskopit minutë shqip astrologjia dhe krokodili (i cili do të ishte pjesa “59” e shprehjes 3 Shigjetari 59, për shembull) është jashtë 60. Pra, kemi 1 minutë për të marrë 3 Shigjetari 59 deri në 4 Shigjetari 00, plus një më shumë për shkoni në 4 Shigjetari 01, për një total prej 2 minutash (0 gradë 02 minuta). [Shënim: 2 minuta gradë nuk janë të njëjta me 2 minuta të një ore.]

Për të sapoardhurit në astrologji, mendimi i parë zakonisht është… cili është i duhuri? Përgjigjja është: ata të dy kanë të drejtë. Edhe pse kemi përdorur të njëjtën kohë (e cila në këtë rast është aq precize sa zakonisht kemi kohë lindjeje – 6:29 pasdite), koordinatat e qytetit të përdorura nga të dy programet janë paksa të ndryshme, dhe kjo është arsyeja e mospërputhjes.

Me hënën e re që bën një sextile për Saturnin (planeti i themelimit), Plutoni (planeti i ndryshimit) dhe Jupiteri horoskopi (planeti i bollëkut) në Bricjap (tani i drejtpërdrejtë), kjo duhet të jetë një gjë pozitive. Po na ndihmon të kapërcejmë çdo sfidë që mund të ketë ndodhur në fillim të këtij viti.

Pavarësisht këtyre transformimeve pozitive, sidoqoftë, ende vazhdon të mbetet një konfuzion për të kaluarën dhe mënyrën se si gjithçka do të bashkohet.

Kjo është veçanërisht e vërtetë për marrëdhëniet tona tani. Dhe pse eshte kjo? Sepse ne po ndryshojmë gjatë kësaj hëne; marrëdhëniet tona mund të kenë një kohë të vështirë për t’u rregulluar (ose rritur së bashku).

Si rezultat, ne mund të përfshihemi horoskopi në disa biseda të rëndësishme rreth asaj që na duhet për të krijuar partneritete më të shëndetshme dhe më të ekuilibruara. Këto mendime dhe biseda, të cilat mund të vijnë papritmas ose papritur, kanë për qëllim të na ndihmojnë të marrim më shumë informacion.

Edhe pse disa nga

ato gjëra që duhet të rregullojmë mund të jenë një zhgënjyese e vogël, me Merkurin (planeti i komunikimit) dhe Marsin (planetin e veprimit) tani të drejtpërdrejtë, ne kemi mbështetjen për ta bërë këtë.

Si Hëna e Re në Akrep do të ndikojë në shenjën tuaj të zodiakut
Dashi
Marrëdhëniet dhe financat tuaja po ndryshojnë, Dashi. Ata po e bëjnë këtë për të bërë më shumë gjëra që vërtet horoskopi dëshironi të bëni. Sidoqoftë, disa detaje më shumë mund të duhet të përpunohen në lidhje me të dyja ato gjëra në mënyrë që ky transformim të ndihet i plotë. Bisedat rreth parave, si dhe ato që do t’ju bënin të ndiheni më të qëndrueshëm dhe të sigurt, mund t’ju ndihmojnë.

Demi
Në këtë hënë të re, Demi, marrëdhëniet tuaja po zhvendosen në një mënyrë të madhe. Ata po përpiqen të jenë diçka e re dhe e ndryshme që jehonë më shumë me shpirtin tuaj. Sidoqoftë, së pari mund të duhet të përpunohen disa gjëra në lidhje me rutinat, zakonet dhe / ose punën tuaj, në mënyrë që kjo të ndodhë zyrtarisht. Bisedat për veten dhe mënyrën se si punoni me të tjerët, si dhe disa kompromise, mund të ndihmojnë në mbledhjen e të gjithave.

Binjakët
Në këtë hënë të re, puna, shëndeti dhe rutinat tuaja ditore po shndërrohen në diçka që lidheni më thellë. horoskopi Sidoqoftë, ju nuk mund të ndiheni plotësisht të lumtur me këto përvoja të ndryshme të përditshme dhe mënyrën se si punoni me njerëzit çdo ditë. Bisedat rreth asaj që duhet të ndiheni në paqe mund të ndihmojnë, Binjakët.


Në këtë hënë të re

ju keni filluar të ndiheni sikur mund të jeni përsëri të lumtur pas shumë përpjekjeve të fundit. Sidoqoftë, Kanceri, disa ndryshime emocionale me shtëpinë dhe familjen duhet të jenë ende të plota para se të ndiheni më të lumtur. Kjo mund të përfshijë disa nënshkrime të kontratave ose ri-rregullime të marrëdhënieve. Bisedat rreth asaj që ju nevojitet gjithashtu mund t’i bashkojnë gjërat.

Leo
Luani, ju keni filluar të rregulloni shtëpinë dhe familjen tuaj në një mënyrë të madhe në mënyrë që të ndiheni më të sigurt, më të rehatshëm dhe të sigurt. Sidoqoftë, mund të duhet të bëhen disa ndryshime të tjera në punën tuaj, rutinat e përditshme dhe mjedisin e menjëhershëm, në mënyrë që të ndiheni ashtu. Bisedat në lidhje me karrierën tuaj dhe ku doni të shkojë jeta juaj mund t’ju ndihmojnë.

gjërat duhet ende të përpunohen në jetë – veçanërisht në lidhje me karrierën tuaj. Bisedat rreth asaj se si mund të jeni të lumtur ndërsa ecni përpara mund t’ju ndihmojnë të bashkoni të gjitha këto gjëra.

Ujori
Në këtë hënë të re, Ujori, karriera dhe jeta juaj po transformohen të dyja në një mënyrë që ju bën të ndiheni më thellë të lidhur me veten. Sidoqoftë, disa gjëra të reja me marrëdhëniet mund të kenë nevojë ende të përpunohen përpara se të përcaktohet horoskopi kjo drejtim i ri i karrierës dhe jetës. Disa udhëtime ose studime gjithashtu mund të kenë nevojë të ndodhin gjithashtu. Bisedat rreth asaj që po ndieni dhe asaj që dëshironi nga shtëpia dhe familja mund t’ju ndihmojnë të bashkoni gjithçka.

Peshqit


Të dashur Peshq, mund të jeni duke lëvizur, udhëtuar ose duke filluar një kurs të ri studimi që do t’ju ndihmojë të shihni një të ardhme më të mirë për veten tuaj. Sidoqoftë, më parë mund të duhet të bëhen disa ndryshime në mënyrë që të ndodhë kjo. Disa situata në lidhje me marrëdhëniet dhe paratë gjithashtu mund të duhet të përpunohen gjithashtu. Bisedat për veten, nevojat tuaja dhe ato që do t’ju bëjnë të ndiheni më të qëndrueshëm mund t’i bashkojnë të gjitha këto gjëra.

Virgjëresha
Virgjëresha, ju po mësoni të komunikoni dhe të mendoni në mënyra të ndryshme. Sidoqoftë, përsëri mund të keni disa shqetësime në lidhje me financat tuaja dhe aftësitë që përdorni horoskopi për të marrë para, duke ju bërë të dyshoni për ju të ri dhe për ato që keni për të ofruar. Bisedat me njerëzit e tjerë në lidhje me diçka të re që po bëni, besimet tuaja ose ato që ju entuziazmojnë mund të ndihmojnë.

Peshorja
Në këtë hënë të re, ju keni filluar të ndiheni më të sigurt për atë që keni për të ofruar. Financat gjithashtu po zhvendosen, Peshorja – gjithçka për mirë! Por përpara se kjo të ndodhë më plotësisht, disa gjëra mund të kenë nevojë ende të përpunohen dhe të rregullohen, në mënyrë që t’u afroheni atyre në një mënyrë më të fortë. Bisedat rreth asaj që ju dëshironi dhe dëshironi thellësisht mund t’ju ndihmojnë.



source https://krokodili.al/horoskop/artist-shqiptar-qe-flasin-mbi-horoskopin-dhe-emisionet/

1 comment:

  1. Kjo është një dëshmi shumë e habitshme, unë dua që të gjithë të bashkoheni me mua në falënderimin e magjisë së dashurisë Kiriji pasi ai është me të vërtetë një njeri i fjalëve të tij. Unë kam qenë i thyer në zemër për shumë vite, çdo njeri që më afrohej përfundoi kurrë duke më marrë seriozisht, pasi përvoja ime e fundit me njeriun që më zhgënjeu si zakonisht, fillova të kërkoj një zgjidhje për t'i dhënë fund problemit tim, atëherë kolegu im në punë prezantoi mua në tempullin e dashurisë së Madhe Kiriji, atëherë e kontaktova atë përmes adresës së tij të postës elektronike; kirijilovespell@gmail.com, ai mori disa ditë para se të më përgjigjej dhe kur ai e bëri, unë u udhëzova se çfarë të bëja para se të lirohesha nga skllavëria shpirtërore, unë bëra gjithçka që tha ai, dhe sot jam i lumtur me burrin tim. Burri që më hodhi pa asnjë arsye tani u kthye tek unë brenda 3 ditësh. Ai gjithashtu ndihmoi kolegun tim për të sjellë burrin e saj kur ata u divorcuan. Ky është informacioni i tij i kontaktit; kirijilovespell @ gmail.com, mund ta kontaktoni edhe përmes numrit të tij whatsapp; +23490201168697

    ReplyDelete